دنیا رو بی خیال
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVE FOR GODB◘ ♣♠♥♥☻ و آدرس نفرت-عشق.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

غم دنيارو بيخيال غصه فردارو بيخيال

بزن بالا نوش جونت امشبهرو بابا بيخيال

کلاس ملاسو بيخيال ليسانس ميسانسو بيخيال

بيا وسط قرش بده ما آس و پاسيم بيخيال


 




نظرات شما عزیزان:

meriiiiiiiiiiii
ساعت17:44---1 دی 1391
salam saed joooooooon mer c omadi to webam kheyli weblag bahali dari!!!!1

م ی ن ا
ساعت20:48---28 آذر 1391


★。˛ °.★__ *★* *˛.
˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
... ... ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•


baran
ساعت16:21---25 آذر 1391
سلام داش سعید...میسی که بهم سرزدی...اول تو لینکم کن تا بعد لینکت کنم..مرسی بای.
آتیش پاره!


love_heart
ساعت15:37---25 آذر 1391
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ منم سر بزن

هر فیلمی که نمیتونی پیدا کنی درخواست بده

تا برات بزارم لینک دانلودشو

با تشکر

هلالت نمیکنم حداقل یه سر به وبلاگ نزنی http://applicationmovie.loxblog.com/


parand
ساعت22:41---19 آذر 1391
سلام لینکت کردم خوشحال میشم منم لینک کنی

blacklove33
ساعت14:30---13 آذر 1391

بعضی چیزها را " باید " بنویسم

نه برای اینکه همه " بخونن " و بگن " عالیه "

برای اینکه" خفه نشم "

همین !!


inaz
ساعت19:09---11 آذر 1391
خیلی عالیه.

مرضیه
ساعت16:14---11 آذر 1391
سلام سعید جو واقعا تر کوندیا
پاسخ:چطور؟


Elahe
ساعت13:32---11 آذر 1391
salam .mercy webe shomam aliyebashe hatman linket mikonam

leila
ساعت13:19---11 آذر 1391
silam u ham webe jaleb angizi dari wali ghaboOl kon vase ma ye chize dgastshookhi kardam movafagh bashi linket mikonam.matalebe weblogamo bekhoon bad onwaght mifahmi ke shahkare

sadegh
ساعت11:54---11 آذر 1391
سلام دوست من



خداييش مطالب توپي داري.

من خودمم وبلاگ دارم و ميدونم که زحمت زيادي ميکشي.

اميدوارم موفق باشي.

راستي يه پيشنهاد بدم



ميدونم که تو هم مثل من و بقيه بدنبال سيستم هاي کسب درآمد بودي و هستي و احتمالا تا حالا چيزي بدست نياوردي!!!!



خب يه پيشنهاد توپ دارم بهت.

من خودم هم اتفاقي با سيستم ميهنا آشنا شدم.خيلي جالبه.

روزانه فقط5 دقيقه ميريم و روي تبليغات سايت کليک ميکنيم و در ازاي هر کليک پول بدست مياريم.

شايد بگي که پول به ازاي هر کليکي که سايت بهمون ميده کم هست.

خب منم قبول دارم.

ولي تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگي و بيان و زيرمجموعه تو بشن

از اين به بعد وقتي اونا هم کليک ميکنن بازم به حساب تو افزوده ميشه و اينطوري خيلي راحت ميتوني درآمد فوق العاده اي داشته باشي.

ميدونم الان فک ميکني که دارم الکي تبليغ ميکنم

ولي من خودمم عضو اين سايت شدم و مزاياي اين روش کسب درآمد رو هم ميدونم.

پس بيا يا علي بگيم و باهم شروع کنيم



به اين آدرس برو

http://mihna.ir/?v=r

و ثبت نام کن.

هنگام ثبت نام اسم معرف رو ميخواد که بايد اسم من رو بنويسي:

sadegh525

از اين به بعد ميتوني اسمت رو به دوستات بدي تا اونا زيرمجموعه تو بشن



بعد که ثبتنامت تموم شد، ميتوني از بالاي سايت روي تبليغات کليک کني و مشاهده کني که پول به حسابت واريز ميشه.

یادت باشه برای نمایش تبلیغ روی علامت تیک ظاهر شده باید کلیک کنی.


ليلا
ساعت10:27---11 آذر 1391
سلام .وبتون عاليه خيلي خوشم اومد حتما لينكتون ميكنم

bikhial
ساعت21:44---10 آذر 1391
داداشی وبلاگت عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 10 آذر 1398برچسب:, ] [ 20:43 ] [ saeed ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 126555
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 154
تعداد آنلاین : 1







مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز